Saturday, October 6, 2007

Minggu yang memeritkan

Hujung minggu yang memboringkan.Aku dari pagi tadi asyik tgk pc je.Duduk tengok transaction dalam acc bank.Alhamdulilah segala yg dikehendaki telah masuk dalam acc.Yahoo.....boleh buat raya.Selesai je urusan tu aku pun pergi cuci keta.Belum sempat nak bawak pulang keta...mak oi...hujan lebat laaa pulok.Lebat giler.Aku memang bercadang nak pergi clinic hari ni.Dah 2 minggu batuk tak baik-baik.Dari ubat yang paling power sekali aku makan tak jadi apa-apa.Aku pergi jumper doctor dia bagi tau ada infection dekat dalam aku punya tekak.Ada tanda-tanda kemerahan cuma tak ada tanda-tanda luka lagi.Mujur juga.Doktor dia bagi aku steriod lagi.Mak oi nampak macam teruk laa pulak.Harap-harap dapat laaa sembuh sebelum raya.

Apa yang tersimpul dan terikat semuanya telah terlerai.Alhamdulilah.Walaupun hasilnya kurang membrangsangkan tapi aku puas hati dengan apa yang aku lakukan.Sekurang-kurangnya aku cuba.Cuba dapat apa yang di inginkan.Mcm posting aku yang lepas....apa yang kita nak itu la yang tak dapat.Betul tak?Yang kita tak nak tu laa yang kita dapat.Tapi tak per semuanya ada hikmat di sebaliknya.Sesuatu perkara tak akan terjadi dengan sendirinya kalu tidak apa penyebab.Perjalanan masih panjang...hidup mesti terus.Langkah mesti kedepan.Walaupun ada halangan dihadapan jadikan ia batu loncatan untuk mara dan terus mara.Anyway thanks.....4 a loverly moment.

No comments: