Sunday, October 28, 2007

21 Hari Yang Panjang

Erm...tak sempat aku nak luangkan masa untuk menulis pasal idup aku.Sejak pulang je dari cuti raya aku asyik bz memanjang.Mana tidaknya banyak kerja yang aku nak kena cover.Tambahan lagi ada pulak equipment yang pulak kat dalam plant sana.Terpaksa aku kerja 12 jam sehari.Aku masuk pukul 8 mlm hingga 8 pagi.Mak oi.^ hari aku kena kerja shift malam.Buntu perjalanan hidup aku.Bila kerja pada waktu malam so takder laa masa untuk aku spend kan untuk buat aktiviti sosial aku.Si dia pun lama jugak aku tak jumper.Aku check aku punya phone calendar aku pun kira berapa hari dah aku tak jumper dengan si dia.21 hari rupanya...sejak last aku buka puasa sama-sama dengan dia.Patut laa aku rasa rindu kat dia.Aku ada mgs kat friendster...aku cakap aku dah rasa rindu kat dia.Akhirnya minggu lepas baru laa aku berkesempatan untuk berjumpe.Walaupun sekejap tapi sempat juga aku berborak.Memang lama benar tak jumper..walaupun berada satu tempat....tapi masa yang memaksa aku berada jauh dari dirinya.Tapi awak semakin cantik laaa.Huhuhu.

Banyak kali aku buat draft nak tulis pasal hidup aku lepas raya.Tapi tak sempat.NAk tulis jee idea tak ada.Tak macam bulan puasa.Penuh dengan idea.Ada juga minggu yang aku lalui dengan tekanan dan stress.Biasanya kawan-kawan aku laaa yang membuatkan aku stress.Siot si bohjan.Dia ni kawan aku masa kat TATI.Dia laa yang buat aku jadi stress.Takper..sekarang ni giliran dia.Tunggu laaa nanti giliran aku pulak.Huhuh.KEadaan kesihatan aku pulak tak berapa baik.Batuk aku pun..macam sama je.Walaupun dah pergi klinik jumper doc.Last sekali aku pergi hari rabu baru ni.Tapi mujur ada jugak laa perubahan.Banyak ubat nak kena makan.Leceh...dah lee air batu dan air sejuk tak dapat nak makan.Aku teringin nak makan ais kerim maaaaaa.
Tapi mujur laa......ada hikmatnya laaa batuk2 ni.at lease aku tak laa minum air sejuk sagt.Bila dah lama tak minum rasa mcm dah takder apa-apa dah.Cool jee..Heheh...ok laaa nanti aku update lagi.Nak pergi rumah terbuka pulak...heheh...

1 comment:

Anonymous said...

Good for people to know.