Saturday, September 1, 2007

Cinta Sejati


Mungkin... ku temui cinta sejati
Saat aku hembuskan nafas terakhirku
Mungkin... cinta sejati memang tak ada
Dalam cerita kehidupan ini

Cinta sejati....Setiap org yg rapat dengan aku...pasti aku akan tnya...wujudkan cinta sejati ni?Ada ker cinta sejati ini?.Seperti lagu diatas arjuna mencari cinta dari dewa.Atau memang cinta sejati ni memang tak wujud kan dalam dunia ini...Hanya manusia sahaja yang membuatkan ianya ada.Jikalau ada....apa buktinya cinta sejati ini.Bab kata org lama....cinta sejati memerlukan perngobanan.Apa perngobanannya?Aku pun tak pasti juga sama ada cinta sejati ini wujud atau tidak.
Tapi aku punya pentafsiran pasal cinta sejati......ialah apabila...sebuah perhubungan yang penuh dengan element2 kasih sayang tetapi tidak beperluang untuk bersama disebabkan halangan.....halangan bukan dari kehendak mereka....Tetapi halangan dari orang lain....yang menjadi penghalang atas perhubungan cinta merekan....Pergh....aku punya pengertian....aku takde laaa expert sangat benda2 ini.Tapi aku bercakap based on aku punya pengalaman.Sebab pengalaman menjadikan aku seperti sekarang ini.

No comments: