Sunday, September 9, 2007

Dah Bulan 9 dah.......

Pergh...bulan yang memenatkan.Setelah pulang dari kuala terengganu pada minggu lepas aku terus kerja keesokkan harinya.Dengan kerja RBI transfer loop yang banyak sampai naik rambang mata aku dibuatnya.Tapi mujur semuanya dah nak hampir settle.Sepanjang minggu aku kerja termasuklah ari ni.Aku kerja.Banyak outstanding job yang nak kena settlekan sebelum minggu lepas.Nampak gayanya awal puasa aku banyak laa aku habiskan masa di opis nanti.Cuak cuak...Cuak???Satu perkataan yang baru aku dapat.Walaupun dah pernah dengar.....cuma kali ini aku terima dari seseorg.Cuak atau bosan dalam erti kata yang sebenar.Memang kena laa dengan keadaan aku skrg ni.Tapi aku tak ada laa marah sangat bila dengar wording tu.At lease berterus terang kan senang.Tak laa nak panjang2kan cter kan.Sekarang ni pun aku dengan azam baru.Walaupu azam aku untuk tahun ni dah tercapai sejak awal tahun lagi.Aku cuba pasangkan azam baru?Apa dia azam aku.......TO BE A BETTER MAN.Hahah...nampak sangat macam aku ni jahat sgtkan.Bukan jahat tapi nakal je.So for EHEM.....thanks for a lovely friendship.I appreciate it.So kepada sesiapa yang terbaca blog aku ni aku mintak tolong doakan aku semoga segala urusan aku berjalan dengan lancar.Ok laaa dah maghrib.....nak mandi.........

No comments: