Thursday, September 20, 2007

AOB (Aku orang biasa)

Banyak masa aku luangkan untuk menulis blog pada puasa ni.Bagi aku blog ni laa tempat aku mencurahkan apa yang aku rasa.Rasa gembira aku....tak puas hati aku.Semenya aku luahkan kat sini.Aku suka bercerita pasal diri aku.Walaupun aku tau aku bukannya sesiapa yang dikenali.Aku cuma manusia biasa dengan luar biasa cerita kehidupan aku.Walaupun bz dengan kerja-kerja opis puasa ni aku masih berkesempatan lagi untuk berkarya.Berkarya untuk diri aku dan menceritakan tentang kehidupan aku.

Mcm james blunt hanya org biasa iaitu xarmy dengan extra ordinary story.PErgh....power siot.Aku sekarang ni sedang siapkan satu poem yang aku akan translate into english supaya lebih ermph.Sekarang ni poem aku baru masuk permulaan.maybe 2-3 hari lagi akan ambil masa untuk siapkan.Segala idea yang aku dapat aku akn save dlm phone aku beuat sementara waktu.Sementara aku akan finalised kan nya.Nanti bila dah siap aku akan postingkan kat blog ni.Sekarang ni pun aku dah jarang-jarang becerita tentang kerja aku kan.Bukan apa cuma tak ada yang menarik buat masa ni.Maklum laa bulan puasa...jd aku jarang2 masuk site.Jadi masa yang aku ada sekarang ni aku akan teruskan dengan karya kehidupan aku.Untuk org yang aku temui pagi td....senyuman kamu sungguh menawan walaupun kamu sibuk dengan drawing.Senyuman yang menawan untuk ari yang indah.SEINDAHNYA...........heheh.......will be continued......

1 comment:

Anonymous said...

wah, makin hebat nie, ade keunikan yang tersendiri....leh jadi sasterawan negara nie.