Friday, August 3, 2007

Life Goes On

Minggu ni....banyak keja yang kena buat. Sampai kerja-kerja slide presentation pun nak kena buat.Kerja IT pulak tu.Tapi mujur bab2 IT masih segar lagi dalam ingatan walaupun dah setahun lebih tinggalkan IT.Selesai je buat kerja-kerja mcm tu..aku proceed dengan kerja inspection aku yang dah lama dah pending.Yang tidak lain tidak bukan...Jeng..jeng SPRING HANGER.Akhirnya dapat juga aku buat semula menda ni.Maklum laaa dah lama dah tinggal.

Aku mulakan dekat unit 75.Area tank.Mula-mula nak start balik kerja ni....boring jugak rasanya maklum laaa buat sorang2.Tapi mujur ada juga yang nak temankan aku pergi buat inspection.Ada jugak budak2 prac yang nak ikut.Maklum laa benda baru bagi dia.Serupa juga mcm aku dulu.Untuk pengetahuan ko org semu kat malaysia ni aku 2 org jee yang buat kerja inspect spring hanger.Hahah...Nak kata otai tak laa juga tapi bule laaa.Hahah.Tapi gambar spring tu aku tak letak laa kat sini.Pasal ko org pun dah pernah tengok pada posting2 yg sebelum nie.Cuma ada gambar2 yang berdekatan dengan kawasan kerja je.Dekat unit 75 ni dah nak siap dah..cuma tinggal dlm 10 biji lagi.Lepas tu bole laa move pada unit lain pulak.Sori laaa kalu terlebih pose.Maklum laa dah lama dah tak pegang kamera.

No comments: