Saturday, August 18, 2007

I LOVE MY JOB


I love my job.....pelik jee bunyiknya kan.Saya cinta pada kerja saya.Bukan aku cinta pada kamu...Tapi aku cinta kerja aku.Naper hah...Aku rasa seolah-olah ada aura yang datang menjadikan aku lebih passion dan sayang akan kerja aku.Ada juga awal bulan 5 baru ni terasa bosan dengan kerja...Tapi now..rasa macam seronok.Hari ni pun aku kerja.Walaupun cuti..aku kerja.Minggu lepas pun aku kerja..Sabtu dan ahah.Ahad minggu lepas aku standby malam.MAsuk pukul 11 mlm balik pukul 9 pagi.Wow...giler dengan kerja.Sepanjang malam aku tak tido.Berjaga tunggu org call untuk buat inspection.Akhirnya dekat pukul 4 baru adalah call.Equipment dah ready untuk dibuat inspection.Aku minum livita sama power root ali cafe.Tu yg jdkan aku sihat dan tak ngantuk malam tu.Balik jee umah terus aku nak tido.Selapas ucap goodnite pada ehem..walaupun pada masa tu pagi tapi bagi aku ianya malam.Tapi aku xdapat tido.Pening aku memikirkan naper aku xdpt tido.Rupanya aku over dos kopi pada waktu malam.Mak oi....tensen tahap gaban dia buatnya aku.Aku cuba alih tempat tido...tapi tidak berjaya sampai laa tengah hari.Pukul 3 aku makan ubat batuk...konon2nya nak tido laa..sekali lagi xdapat tido.Aku dah naik tensen dah xdpat tido.Aku call aku punya sister bgtau aku xdpt tido..dia suruh aku minum susu...xdpdt juga.Aku bimbang kot malam xdpat tido pulok.Tu yang aku risau.Aku call ehem....bgtau xdpt tido....pasal over dos.Kena juga aku mlm tu syarahan sikit.Heheh....Apa-apa pun thanks...kerana bagi nasihat.heheh.So mlm tu dapat juga aku tido dengan jaya....Ada sekeping jee gambar ni.Gambar minggu lepas kat opis....ILOVEMYJOB

No comments: