Thursday, January 18, 2007

Salam Perkenalan

Salamz.......
Kali pertama aku tulis blog.Memang hajat nak tulis blog ni lama dos...Tapi gitu laaa asyik bz sepanjang masa.Akhirnya dapat jugaz aku menulisnya.Sekadar untuk berkongsi cerita mengenai perjalanan hidup yang baru ditempuhi.Semoga...kamu semua pun tau perjalan hidup yang baru.Sekarang ni aku berada di Melaka.Bandaraya bersejarah.Kecik je negeri ni.Boleh gi mari laaa.Kat tempat aku ni pulok..macam ala-ala trg kiter laaa.Dok jem mana.Time gi kerja ngam balik jee.Time lain langsung dok jem.Sampai hari ni dah nak masuk 1 bulan dos kat sini.Sambil belajar benda-benda baru kat Petronas Penapisan Melaka.Banyak menda nak kena catchup.Segala ilmu yang ada masa belajar ari tue..sikit2 je paka.Yang lain semua benda baru BEB.Hahaha.Sekarang ni kerja 7 hari seminggu.Shutdown..kena kerja 12 jam.Stat 8 pag sampai laaa 8 mlm.Tapi aku tak tentu masa juga masuk kerja.Banyak menda nak kena urus.Soal-soal komputer pun kena handle laaa juga.So ilmu it masih berguna juga laa disini.

Pasal ofice pulak.Dalam bangunan MCI di petronas.Material and corosion inspection department.Duduk geliwat dalam ni laaa kalu tak masuk plant.Biasa buat report laaa.Tak pun tengok-tengok orang.Gorpis...memang takder langsung.Curi-curi minum gitu laaa.Kena jaga reputasi laaaa..Petronas katakan...Heheh.....

2 comments:

Musam said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Musam said...

hohohoh. best best.
pengalaman bawu.
hehehe.
nie portfolio aku click