Sunday, January 21, 2007

Aku Sekarang...








Ni aku akan postkan gambar-gambar posing semasa take rest dari buat kerja.Yang baju merah tu Botak nama dia.Dia tu xclass mate aku masa belajar.Dia buat QC.Aku buat inspector.Bukan inspector polis...




Gambar tu aku baru ambik tadi.Semasa buat kerja.Aku separuh hari pasal esok nak kena pergi Gebeng.Ada projek sana dua minggu.Yang ni atas platform.Satu stage lagi kira rooftop laaa.Angin kuat giler masa ni.Terketar-ketar aku dibuatnya.Ni sturcture yang paling tinggi sekali laaa.Duduk atas ni memang nampak laa seluruh Melaka.









Gambar ni masa aku pergi buat inspection tukar valve dangan QC dan senior inspector.Nama dia inspector tu POKYA.Dia ni memang otai gile laa.Set-set main offshore.Dia yang ambik kan aku gambar nie.

Gambor ni Coloum.Aku panjat baur pertama kali.Dah la pakai tangga yang melekat kat tepi dinding coloum.Memang penat giler babeng laaa.Sapa je kat roof dia.Bergoyang.Ketar juga aku di buatnya.Aku tanya laa pada QC yang ikut aku tu.Benda ni bergoyang ker?Dia kata memang bergoyang.Kat atas tu muat-muat je untuk 4 orang bediri.Aku pergi cek valve replacement kat atas tu.Pokya tak naik...dia yang suruh aku naik.

















1 comment:

Anonymous said...

Sabahhhhhh Peryyyyy mung lah contoh dan ikutan ..